Ja hÀr ska det bli en sektion ner i trappan och en ovanför med glas sektioner sen blir det 2 st handledare i trappan, blir lite pyssel med den ena dÄ det Àr lite tajtigt med plats men de ska nog lösa sig.
Blir oxÄ lite special i ett invÀndigt hörn dÄ vi vill ha bara en stolpe men tror ja har en lösning pÄ det nu. Blir med mina stolp fÀstplattor som gör att de ser lite smÀckrare ut och att glaset kommer lite nÀrmare trappan.
Ja sÄ hÀr ser det ut innan byte, inget fel pÄ det befintliga men förnya sig Àr ju alltid kul.








0 Kommentarer